Gmina Nałęczów zakończyła realizację projektu mającego na celu rozwój usług elektronicznych, co znacząco ułatwi mieszkańcom załatwianie spraw urzędowych. W ramach tego przedsięwzięcia uruchomiono Elektroniczne Biuro Obsługi Mieszkańca, dostępne zarówno przez stronę internetową, jak i aplikację mobilną. Dzięki nowym rozwiązaniom, mieszkańcy mogą korzystać z wielu funkcji usług online, eliminując potrzebę osobistej wizyty w urzędzie. W artykule przedstawiono szczegóły dotyczące dostępnych funkcjonalności oraz korzyści płynące z ich wykorzystania.
W ramach projektu, Gmina Nałęczów zrealizowała umowę dotyczącą zakupu oraz integracji systemów informatycznych, które mają na celu zwiększenie stopnia cyfryzacji urzędów w subregionie puławskim. Inwestycja została sfinansowana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021 – 2027. Nowoczesne rozwiązania informatyczne są kluczowe w procesach załatwiania spraw przez mieszkańców, umożliwiając im korzystanie z elektronicznych usług bez wychodzenia z domu.
Elektroniczne Biuro Obsługi Mieszkańca oferuje wiele funkcji, które można znaleźć na stronie http://ebom.naleczow.pl. W zakładce Aktualności mieszkańcy mogą na bieżąco zapoznawać się z informacjami z Urzędu Miejskiego, natomiast sekcja O urzędzie prezentuje dane kontaktowe oraz godziny pracy urzędników. Swoje zobowiązania podatkowe można sprawdzić i opłacić w części związanej z Podatkami i opłatami. Zakładka Serwisy, oprócz dostępu do portalu Gminy Nałęczów, pozwala na przesyłanie dokumentów do urzędów za pomocą ePuap oraz korzystanie z Systemu Informacji Przestrzennej i eNaboru. Użytkownicy mają także możliwość składania różnorodnych wniosków, co czyni to narzędzie niezwykle funkcjonalnym i przydatnym w codziennym życiu mieszkańców.
Źródło: Urząd Miasta Nałęczów
Oceń: Nowe możliwości dla mieszkańców Nałęczowa dzięki Elektronicznemu Biuru Obsługi Mieszkańca
Zobacz Także