Wygodne podróżowanie mieszkańców Nałęczowa – prosto spod drzwi domu

Hoper, innowacyjna forma podróżowania, z której skorzystało już ponad 55 tys. pasażerów teraz dostępna jest także dla mieszkańców Puław.  W tym międzymiastowym transporcie to pasażer, a nie przewoźnik wskazuje dokładny adres rozpoczęcia i zakończenia podróży. 

 

Wygodnie i precyzyjnie do celu

W przeciwieństwie do przewoźników autobusowych czy kolejowych, Hoper nie jest ograniczony regularnymi miejscami zatrzymania, w postaci konkretnych przystanków. Określone są jedynie obszary i pory kursowania, a miejsca rozpoczęcia i zakończenia podróży są każdorazowo wcześniej określane przez pasażera. Może to być dom, hotel, pensjonat, sanatorium, miejsce pracy czy inna, dowolna lokalizacja.

Wsiadanie i wysiadanie jest możliwe w każdej, nawet bardzo małej miejscowości znajdującej się w obrębie trasy. Ostateczna godzina odjazdu spod wskazanego przez pasażera adresu jest potwierdzana SMS-em. Flota wygodnych i szybkich 9-osobowych minivanów umożliwia realizację kursu w standardzie taksówki i zasięgu autobusów dalekobieżnych. Pasażerowie docierają do celu szybko i wygodnie – bez przesiadek i dźwigania bagaży. – Obrazowo można powiedzieć, że Hoper jest jak międzymiastowa współdzielona taksówka, oferuje pasażerom komfort jazdy samochodem w cenie biletu komunikacji publicznej – przedstawia Hubert Czapla, Dyrektor Marketingu firmy Hoper.

Przejazdy “od adresu do adresu” dostępne dla mieszkańców Nałęczowa

W tym roku Hoper zwiększył ponad trzykrotnie liczbę tras, obejmując swoimi połączeniami wszystkie województwa w Polsce. Wśród nowych tras, dwie przebiegają przez Nałęczów, którego mieszkańcy mogą wybrać się w innowacyjną podróż Hoperem do 175 małych i dużych miejscowości. Z innowacyjnych usług mogą też skorzystać mieszkańcy 4 innych gmin powiatu puławskiego: Kazimierz Dolny, Puławy, Wąwolnica, Żyrzyn. Pierwsza trasa prowadzi z Lublina, przez Radom, Skarżysko-Kamienną, Kielce, Olkusz, Katowice, Opole aż do Kudowy-Zdrój. Druga wiedzie z Zamościa przez Lublin, Warszawę, Płock, Włocławek, Ciechocinek, Toruń aż do Bydgoszczy. Mieszkańcy Nałęczowa mogą zatem odwiedzić Kujawy, Mazowsze, Świętokrzyskie, Małopolskę, Śląsk, Opolszczyznę czy Dolny Śląsk.

Mamy świadomość że jest to jeszcze wciąż mały krok wobec dużego zapotrzebowania pasażerów. Stale prowadzimy analizy rynkowe, co pozwoliło nam w tym roku podjąć decyzję o uruchomieniu 9 nowych tras. O każdej kolejnej możliwości podróży informujemy naszych pasażerów na stronie internetowej www.hoper.pl oraz w mediach społecznościowych.– powiedział Paweł Bak, Dyrektor Operacyjny firmy Hoper.

Planowanie tras od adresu do adresu uwzględnia cieszące się największym zainteresowaniem przejazdy do miejscowości turystycznych i uzdrowiskowych. Wyjeżdżający w celach rekreacyjnych bardziej są skłonni do zrezygnowania z wyjazdu własnym samochodem, a alternatywna do Hopera komunikacja publiczna okazuje się uciążliwa przy dłuższych podróżach. Dla niektórych osób ta nowa usługa jest tak naprawdę jedynym sposobem bezpośredniego przejazdu na wakacyjny wypoczynek. Wśród pasażerów korzystających z Hopera nie brakuje też osób podróżujących w celu odwiedzenia krewnych, znajomych, dojazdu do pracy czy wizyty u lekarza.

Dla seniorów i rodzin z dziećmi

Hoper stara się ułatwić dostęp do usługi zróżnicowanej grupie odbiorców. Dzięki współpracy z serwisem e-podróżnik.pl, licznymi biurami podróży i siecią saloników prasowych, pasażer może dokonać zakupu online, telefonicznie, bądź też w jednym z ponad 1000 stacjonarnych punktów sprzedaży. Infolinia Hopera jest dostępna całą dobę, 365 dni w roku, pod numerem 22 269 20 82.

Nowoczesna forma komfortowych przejazdów “od drzwi do drzwi” największym zainteresowaniem cieszy się wśród seniorów. Osoby starsze doceniają nie tylko wygodę podróży, ale również uczynność kierowców. W gronie pasażerów nie brakuje również studentów, osób w średnim wieku czy rodzin z małymi dziećmi – wskazał Hubert Czapla, Dyrektor Marketingu firmy Hoper. – Dla takich klientów udostępniamy foteliki dla dzieci o wadze 9-36 kg oraz podstawki przewozowe dla starszych dzieci. Samochód jest również przystosowany do montażu fotelików dla małych dzieci (poniżej 9 kg).

Obsługa klienta odbywa się bardzo sprawnie, co potwierdzają liczne opinie pasażerów.  – Nie byłam tak do końca przekonana czy wszystko będzie ok. Po raz pierwszy korzystałam z tego rodzaju usługi i nie znałam tej firmy. Okazało się, że usługa została wykonana w sposób bardzo profesjonalny. Dzień wcześniej otrzymałam sms z potwierdzeniem adresu, godziny wyjazdu i przyjazdu na miejsce oraz imieniem i numerem telefonu kierowcy. Punktualnie o godzinie 6-ej samochód był pod moimi drzwiami. – komentuje pani Ewa z Torunia.

Marka Hoper pojawiła się na rynku w 2018 r. Za sukcesem projektu stoi firma Teroplan S.A., właściciel popularnego serwisu e-podróżnik.pl. To dzięki jej zapleczu technologicznemu Hoper zbudował elastyczny system zarządzania sprzedażą oraz samymi przewozami, co w efekcie umożliwiło efektywne planowanie przejazdów, jak i dostosowanie oferty cenowej do warunków rynkowych. Do tej pory z krajowych przejazdów „od adresu do adresu” skorzystało już ponad 55 tys. osób, zarówno z dużych miast, jaki i wielu małych miejscowości. Usługa jest obecnie dostępna we wszystkich województwach.

| Ocena: 5/5 na podstawie 1 recenzji.